Dansa, sjunga och skriva

Känns inte som jag gör så himla mycket mer än det längre, eller jo... teater. Kan inte beskriva hur roligt det är med teater. Man får koppla av och släppa allt, man kommer liksom in i en helt annan värld.
 
Men som sagt, nu ska jag snart dra mig till skolan. Först är det teater, sen dans, sen kör och sen induviduell sång. För er som inte vet vad induviduell sång betyder så är det att man har en halvtimmes sång tid där man sjunger med en egen sångpedagog. Detta har jag två gånger i veckan !
 
Tror dock inte jag ska vara med på dansen, har nämligen varit sjuk ett tag så det beror lite på hur jag mår, men vi får se.
 
Bild från i sommras, längtar tillbaka.
,

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback