Panikslagen

Det började med att matten var inställd och eftersom jag ska på läkarbesök sen så kunde jag inte vara med på de andra lektionerna efter så jag åkte hem. När jag hade kommit hela vägen hem ( cirka 15 minuters promenad från busshållplatsen ) insåg jag att mina nycklar var borta. Panikslagen som jag var försökte jag gå exakt samma väg som innan tillbaka, inga nycklar.
Ringde min kompis och frågade om hon kunde kolla vid skåpen, inga nycklar. Så ringde till Västtraffik och hoppade på exakt samma buss, inga nycklar.
 
Helt panikslagen i mina misslyckande försök att hitta nycklarna ringde jag en annan klasskompis för att be dem gå samma väg som jag gick till bussen vid skolan. Då får jag reda på att en annan klasskompis hade hittat de när de satt kvar i mitt skåp....
 
Vet inte hur jag lyckas ibland.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback