Tillbaka...

Hallå!
 
Är som sagt tillbaka igen, vi får se hur länge det varar men men. Har i alla fall studerat klart första året på gymnasiet och snart drar det igång igen, är inte super taggad på det då jag inte orkar med all stress igen !
 
Anyway, jobbar för fullt och har inte fått gjort något av det jag hade tänkt fått göra under denna sommaren, har läst en bok och min bokhög bara växer och växer.. Har inte tränat över huvudtaget och det känns som jag bara ligger och sover när jag inte jobbar.
 
Kommer i vilket fall göra om bloggen lite ikväll då min eftersom min datorladdare till macen har gått sönder så måste vänta in den nya ( som kommer ikväll ). Känner att jag behöver en liten uppdatering på bloggen då den inte alls känns speciellt fin längre. Så det kommer nytt ikväll !
 
Kram.
(Bjuder på en gammal sommarbild så länge)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback