Skola, skola, skola

Känns inte som det händer så mycket mer i mitt liv just nu, skolan tar otroligt mycket tid och kraft. Har haft historia nu, det gick väl bra antar jag... Håller på med uppsats som tar hundranittofem år. Nu är det strax oförberret prov i engelskan och efter det teater.
 
På teatern jobbar vi med improvisation just nu, vilket är gaaaalet kul. Älskar att improvisa, det är alltid lite läskigt men när man väl kommer igång alltså. Men annars händer det inte så mycket i skolan just nu. Eller jo, fick idag reda på att vi någon gång nästa ska sjunga för allla sånglärare för att få en rättvis bedömning, det är väl bra... Men ändå, förstår ni vad läskigt? Dessutom har jag ingen aning vad jag ska sjunga för något?
 
 
Jaja, hoppas ni får en fin dag. Bjuder på liten mys bild.
 
 
Min kära elin !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback